Retourneren

Mocht u niet helemaal tevreden zijn met uw bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren. U kunt het artikel en de pakbon, op eigen kosten, naar ons terug sturen. U kan binnen 14 dagen na ontvangst de koopovereenkomst zonder opgave van reden ontbinden en de items binnen deze 14 dagen retourneren naar het postadres van Lovely mail. Daarna vervalt het recht op een terugbetaling van uw bestelling. Via de webshop kunt u artikelen alleen retourneren, niet ruilen. U kan natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen als u een ander artikel wenst te ontvangen. Heeft u bij het afrekenen van uw bestelling verzendkosten betaald? Dan worden de door u betaalde verzendkosten vergoed wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten niet vergoed. Bij het retourneren van afgeprijsde artikelen vervalt het recht op terugbetaling van de verzendkosten.

Retourzendingen worden niet geaccepteerd indien:

  • het artikel is ontdaan van merk en/of prijslabel;
  • het artikel gewassen en/of gedragen is;
  • u de voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet heeft opgevolgd;
  • het artikel beschadigd is;
  • het artikel later dan de hierboven genoemde 14 dagen bij ons binnenkomt. LET OP! De pakbon moet meegezonden worden met uw retour. Zonder pakbon kunnen wij niet achterhalen van wie het pakketje is.

U kunt retourzendingen opsturen naar:
Lovely mail
Dr Scheapmanstraat 31
2291 SZ Wateringen

Heeft u een item ontvangen dat niet aan de juiste kwaliteit voldoet? Of misschien heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar info@lovelymail.nl. Vermeld in de mail de volgende gegevens: uw klacht, ordernummer en een foto van het item. Wij zullen uw mail zo spoedig mogelijk beantwoorden en zoeken vervolgens zo snel mogelijk naar een passende oplossing.